השר כהנא מינה את תא"ל במיל' צביקי טסלר לפרויקטור מירון

בנצי לייזרוביץ No Comments on השר כהנא מינה את תא"ל במיל' צביקי טסלר לפרויקטור מירון

השר מתן כהנא: "לצביקי טסלר יש את הכישורים והידע שיאפשרו לו לנהל בבטיחות וברגישות את ההילולה הקרובה במירון • המינוי הוא חלק מיישום המלצות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית • טסלר: "מודה לשר על האמון. נעשה כל שיידרש על מנת שאירוע מירון יהיה מסודר ובטוח"

צילום: דוברות משטרת ישראל.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, מתן כהנא, הודיע היום (שני) על החלטתו למנות את תת אלוף (במילואים), ניצב (בדימוס) צביקי טסלר לפרויקטור מירון לקראת הילולת הרשב"י שתערך השנה. המינוי הוא יישום המלצות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית.

תפקידו של הפרויקטור לתכלל ולנהל את קיום ההילולה אל מול כלל הגורמים הרלוונטים, ובכפוף לשר לשירותי דת. כזכור, לפני כשבועיים קיבלה הממשלה החלטה כי השר לשירותי דת יקבל את האחריות הכוללת לאירוע מירון, וימנה פרויקטור מטעמו עד לסוף חודש דצמבר 2021.

הבוקר הודיע השר לשירותי דת כי תא"ל (במיל'), ניצב (בדימוס) צביקי טסלר יכהן בתפקיד. טסלר, בן קיבוץ יבנה, שירת בצה"ל כמפקד טייסות בחיל האוויר, בתפקידו האחרון בצה"ל כיהן כראש מטה פיקוד העורף בדרגת תא"ל. בין השנים 2019-2016 שירת טסלר במשטרת ישראל כראש אגף התכנון והארגון, בדרגת ניצב.

השר מתן כהנא ברך על המינוי ואמר: "ממשלת ישראל הפקידה בידי את האחריות על חגיגות ל"ג בעומר במירון השנה. אירוע מירון הקרוב יהיה שונה לחלוטין מהאירועים שהיו במקום עד כה – ביטחון החוגגים בהילולה יהיה הפעם מעל הכל. ניהול ההילולה במירון מצריך ידע ונסיון עשיר בהבנת אירועים מורכבים. לצביקי טסלר יש את הכישורים והידע לנהל אירוע שכזה, המצריך ראיה רוחבית, תכנון וחשיבה מערכתית, לצד הבנה ורגישות כלפי הפוקדים את ההר בזמן ההילולה".

תא"ל (במיל') צביקי טסלר: "האסון הנורא שהתרחש בשנה שעברה, מחייב אותנו לפעול בחרדת קודש ומתוך אחריות עצומה. לא אחסוך במאמצים לקיים מסורת אבות תוך שמירה קפדנית על כללי הבטיחות ועל שלום הציבור. אני מקבל עלי את התפקיד מתוך תחושת של אחריות גדולה ומצפה לשיתוף פעולה איכותי עם כלל הגורמים".



0 תגובות